phone3, phone, contact, telephone, support, call

074-767-94-17

איתור כספי פנסיה

מאמרים:

הדבר עשוי מאוד להפתיע אותך, אך האם ידעת שייתכן מאוד שישנם כספים רבים בסכומים גבוהים למדי אשר הינם בבעלותך והדבר כלל אינו ידוע לך? הדבר נפוץ יותר משרבים מוכנים להאמין. על מנת להבטיח שכספים אלו ישרתו אותך נאמנה, חשוב שיעמדו לרשותך אנשי מקצוע שיסייעו לך באיתור כספי פנסיה ויבדקו מקורות הכנסה שונים אחרים. בראשית סוכנות לביטוח פנסיוני ואלמנטרי בעלת ניסיון נרחב בבדיקת פנסיה מקיפה ותבצע עבורך איתור כספים פנסיוניים ובדיקה רחבת היקף של כל הכספים האבודים שייתכן מאוד שמגיעים לך ויש לאתרם ולדורשם על מנת ליהנות מהם.  אנו מזמינים אותך להיעזר בשירותינו לאיתור כספי פנסיה.

איתור כספים פנסיוניים

כסף אבוד שכזה ששוכב בחיסכון נשכח ורק מחכה להימצא עשוי להגיע ממספר מקורות שונים:
  • פוליסות ביטוחיות שפג תוקפן בעלות מעמד פנסיוני כמו ביטוחי חיים, ביטוחי מנהלים וכו' עשויים להכיל כספי פיצויים שטרם מוצו וניתן לאתרן.
  • כיום דואג משרד האוצר לאחד את קרנות הפנסיה השונות לקרן אחת באופן אוטומטי, ועדיין, מדי פעם מתגלות קרנות נשכחות שאפילו לא זכרנו את קיומן בהם חבויים "אוצרות" שצברנו במהלך תקופת עבודתנו. על מנת להבטיח שכספים אלה יעמדו לרשותך, אנו מזמינים אותך להיעזר בנו לאיתור כספים פנסיוניים ולבדיקת קופות גמל
  • ייתכן וישנם כספים שהוריש לכם קרוב משפחה שנפטר ונמצאים בתכניות חיסכון, בחשבונות עו"ש או בקרנות שונות ושוכבים שם ללא כל מוצא.
  • במהלך חייך ייתכן מאוד שנצברו חשבונות עו"ש, תכניות חיסכון ופיקדונות שונים אשר אינם פעילים שנים רבות ופשוט שכחת שעוד ממתינים שם כספים. חשבונות בהם לא התקבלה כל הוראה מן הבעלים במשך 10 חודשים הופכים לחשבונות לא פעילים ואיתורם ומשיכת הכספים מהם עשוי להוות פרוצדורה מורכבת הדורשת ליווי מקצועי.
  • נסייע לך באיתור כספי פנסיה אשר עשויים להיות חבויים בקופות גמל, ביטוחים שונים ובקרנות פנסיה שונות ופזורות שנפתחו על ידי מעסיקים שונים בחייך.

בדיקת פנסיה

העצה הטובה ביותר שאנו יכולים לתת לך בנוגע לאיתור כספי פנסיה היא לא להגיע למצב בו יהיה צורך בשירות זה מלכתחילה. חשוב להישאר על המשמר בנוגע לענייני קרנות הפנסיה שלך ולהיעזר באנשי מקצוע מנוסים שיספקו לך בדיקת פנסיה על מנת לוודא שאנו יודעים בדיוק היכן נמצאים הכספים העומדים לרשותנו. כך, לא נצטרך כלל לבצע איתור כספי פנסיה.

בדיקת קופות גמל

בראשית סוכנות ביטוח פנסיוני ואלמנטרי מציעים שירותי איתור כספי פנסיה ויסייעו לך בבדיקת קופות גמל ובשמירה על כל העתודות הפיננסיות שלך תחת שליטה ובקרה על מנת שכספים אלו יעמדו לרשותך בכל עת. לפרטים נוספים אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר בהקדם.
 
 


לקבלת פרטים
חייגו 074-767-94-17 
או מלאו את הטופס
ואחד מנציגנו יחזור אליכם

לקבלת פרטים חייגו 074-767-94-17 
או מלאו את הטופס ואחד מנציגנו יחזור אליכם

 

 

 
 

 074-767-94-17

phone3, phone, contact, telephone, support, call

09-966-85-50

print, print, printer

info@b-ins.co.il

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

התע"ש 20 כפר סבא – בית הפעמון

location, location, map, marker, pin