phone3, phone, contact, telephone, support, call

074-767-94-17

ביטוח חובה ומקיף לרכב

מאמרים:

כל בעל רכב בישראל יודע כי החוק הישראלי דורש כי נרכוש מסוכן ביטוח חובה לרכב המכסה את בעליו וכל צדדים שלישיים המעורבים בתאונה מפני נזקים גופניים. עם זאת, לרכבים חדשים ויקרים, מומלץ מאוד כי נרכוש ביטוח חובה ומקיף לרכב על מנת לקבל כיסוי מלא על נזקים לרכבנו, לרכוש ולבטחנו לא רק מפני תאונות שעשויות לקרות, אלא גם מפני גניבות וונדליזם. כאשר נבקש הצעת מחיר, ייתכן מאוד שיציע לך הסוכן ביטוח חובה ומקיף לרכב במחיר מופקע למדי. ביטוחים אלה בהחלט עשויים להיות גבוהים מאוד ולעומת ביטוח החובה שמפוקח על ידי משרד האוצר, בתחום הביטוח המקיף השוק פרוץ למדי. בראשית סוכנות לביטוח מציעים לך ביטוח מקיף גמיש שמותאם למגוון תקציבים. אלו כמה אלמנטים שעשויים להוזיל את הביטוח המקיף שלך.

סוכן ביטוח חובה ומקיף לרכב

בבואך לרכוש מסוכן ביטוח חובה ומקיף לרכב כדאי לקחת בחשבון מספר דברים:
  • מומלץ להשקיע במערכות התראת בטיחות כגון מוביל איי. לא רק שמערכות אלו מפחיתות את הסיכוי לתאונה בכ-90%, אלא שיכולת מוכחת זו תזכה אותך בעד 15% הנחה בפוליסה ובסבסוד משמעותי של אגרת רישוי הרכב.
  • כאשר פונים לרכוש מסוכן ביטוח חובה לרכב פרטי, מומלץ לרכוש חבילה אחידה של ביטוח חובה ומקיף לרכב ולא לפצל אותה. הדבר לרוב אינו משתלם.
  • גם מערכות אזעקה נגד פורצים ואמצעי בטיחות אחרים כמו אימובילייזר ואיתוראן יוזילו משמעותית את הפוליסה.
  • היעדר תביעות במשך שלוש שנים ברציפות מספקות גם הן הנחה משמעותית.

סוכן ביטוח חובה לרכב פרטי

בבואך לרכוש ביטוח חובה ומקיף לרכב, חשוב שתעמוד לצדך סוכנות ביטוח אמינה שתהיה שם גם ברגע האמת ושלא נצטרך לרדוף אחריה. חברות רבות יציעו לך ביטוח חובה ומקיף לרכב במחיר אטרקטיבי ויבטיחו שירות מסור אך ברגע לא נעים של תאונה ייקח לך עידן ועידנים לקבל את כספי הפיצויים וישלחו אותך ממחלקה למחלקה וחלק ניכר מזמנך יעבור בהמתנה על הקו מול שירות לקוחות. חשוב לוודא כשאנו רוכשים מסוכן ביטוח חובה לרכב פרטי וביטוח מקיף, שמדובר באיש מקצוע אמין.

סוכן ביטוח חובה לרכב

משנת 2011 סוכנות הביטוח בראשית מספקת את השירות האיכותי והמסור ביותר ללקוחותיה. בין שיש לך צורך לרכוש מסוכן ביטוח חובה לרכב ובין אם יש לך צורך בביטוח חובה ומקיף לרכב, אנו כאן כדי להבטיח שהביטוח יותאם במדויק לצרכיך ולתקציבך ושרכבך יקבל את הכיסוי המותאם לו ביותר מחד, ושיתאפשר לך לעמוד בו כלכלית מאידך. לפרטים נוספים, אנו עומדים לרשותך בכל עת.

 
 


לקבלת פרטים
חייגו 074-767-94-17 
או מלאו את הטופס
ואחד מנציגנו יחזור אליכם

לקבלת פרטים חייגו 074-767-94-17 
או מלאו את הטופס ואחד מנציגנו יחזור אליכם

 

 

 
 

 074-767-94-17

phone3, phone, contact, telephone, support, call

09-966-85-50

print, print, printer

info@b-ins.co.il

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

התע"ש 20 כפר סבא – בית הפעמון

location, location, map, marker, pin