phone3, phone, contact, telephone, support, call

074-767-94-17

סוכן ביטוחי רכב

מאמרים:

כל סוכן ביטוחי רכב יאמר לך, כאשר רוכשים מסוכן ביטוח רכב לנהג חדש, העניינים נעשים מורכבים בהרבה. הנטל הכלכלי על כלכלת הבית עם קבלת הרישיון לנהג או הנהגת החדשים עשוי להיות כבד. אחרי הכל נהגים צעירים מעורבים יותר בתאונות דרכים וחוסר ניסיונם מהווה סיכון נוסף שעל חברת הביטוח לקחת בחשבון. לכן, על מנת לצמצם את הנזק הכבד כמה שיותר, חשוב שיעמוד לרשותנו סוכן ביטוחי רכב מקצועי ומנוסה שיסייע לנו להתאים את הביטוח לצרכינו. סוכנות ביטוח בראשית מקדשת את ההתאמה האישית בכל מוצרי הביטוח שלה. אצלנו ניתן להתאים את הביטוח לתקציב בצורה אופטימלית. בין אם ברצונך לרכוש דרך סוכן ביטוח צד ג' לרכב ישן שהעברת לנהג החדש ובין שברצונך להחיל את הביטוח המקיף על הרכב היקר גם לנהג צעיר, אנו כאן כדי לסייע לך למצוא פתרונות מיטיבים.

סוכן ביטוח צד ג' לרכב

במידה וכמו הורים רבים השגתם לנהג הצעיר במשפחה רכב ישן וזול, מומלץ לבטחו בנוסף לביטוח החובה, להזמין דרך סוכן ביטוח צד ג' לרכב הישן כדי לכסותו מפני נזקים פוטנציאליים לצדדים שלישיים ולשדרגו בביטוח גרר, על כל צרה שלא תבוא. אנו מציעים לך סוכן ביטוחי רכב מסור שיהיה זמין לצרכיך בכל עת ויסייע לך להתאים את חבילת הביטוח המושלמת.

סוכן ביטוח רכב לנהג חדש

פתרון אחר שסוכן ביטוחי רכב מקצועי ומנוסה יוכל להציע לך הוא הגבלה של הביטוח למספר ימים. למה הכוונה? לרוב נהגים ונהגות צעירים, אשר עודם בבית הספר או בצבא, אינם משתמשים ברכב מדי יום ביומו, אלא בעיקר בסופי השבוע, הדבר מספק הזדמנות לחיסכון נהדר. ניתן להפעיל דרך סוכן ביטוח רכב לנהג חדש רק בימים הרלוונטיים ולחסוך כך כסף רב. כל שיש לעשות הוא לפנות אלינו ולהפעיל דרך הסוכן ביטוח רכב לנהג צעיר בימים בהם אנו מעבירים את הרכב לנהג החדש ולדעת שכעת הרכב בידיים טובות ואמונות. ציוד הרכב במערכות התראה נגד תאונות יוזילו גם הן משמעותית את הפוליסה.

סוכן ביטוח רכב לנהג צעיר

אנו רוצים שתרגישו שגם כאשר ילדכם או ילדתכם מאחורי ההגה, המשפחה מכוסה ובטוחה ולכן נשמח להעמיד לרשותכם סוכן ביטוחי רכב שמבין את חששותיכם ולסייע לכם לרכוש דרך סוכן ביטוח רכב לנהג צעיר שתוכלו לעמוד בו וישמור על כל המשפחה ברכב. לפרטים נוספים ופגישה עם סוכן ביטוחי רכב מקצועי ומנוסה בהקדם, אנו ממתינים לפנייתך.
 
 


לקבלת פרטים
חייגו 074-767-94-17 
או מלאו את הטופס
ואחד מנציגנו יחזור אליכם

לקבלת פרטים חייגו 074-767-94-17 
או מלאו את הטופס ואחד מנציגנו יחזור אליכם

 

 

 
 

 074-767-94-17

phone3, phone, contact, telephone, support, call

09-966-85-50

print, print, printer

info@b-ins.co.il

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

התע"ש 20 כפר סבא – בית הפעמון

location, location, map, marker, pin