phone3, phone, contact, telephone, support, call

074-767-94-17

טיולים לחו"ל הם בדיוק הנקודה בה עלולים להשתבש דברים, אלא שכשאתם בחו"ל, קשה לכם הרבה יותר להתמודד עם הבעיות ולהשיב את הסדר על כנו, מאשר כאשר הבעיות הקטנות הללו קורות כאשר אתם בארץ. אתם נוסעים לטיול בחו"ל, אוכלים במסעדה, נוגסים ולפתע חשים כאב חד - הסתימה, שעד אתמול ישבה בבטחה בשן שלכם, מתפרק ונשלפת. בארץ - אין לכם בעיה, מרימים טלפון למוקד חירום, או, אפילו, אם אתם ביחסים טובים עם רופא השיניים שלכם, תרימו אליו טלפון, וצ'יק צ'ק - הסתימה הסוררת תוחלף בחדשה.

כשאתם בחו"ל, לעומת זאת, הכל הרבה יותר מסובך, מסורבל, זר. כאן, לתפוח על השכם של הבל-בוי ולקרוא לו "אחי", לא בדיוק יפיק את התוצאות שזה עשוי להפיק בישראל. כן, תיארנו את זה בנימה מבודחת קמעה, אבל אין זה אומר כי אנחנו מקלים ראש בצורך בפוליסת ביטוח נסיעות, נהפוך הוא - כל אותן סיטואציות שאנחנו יכולים לראות אותן כמשעשעות כשהן מתרחשות בישראל, הופכות למורכבות ואפילו מסוכנות ויקרות, כאשר אתם מחוץ לגבולות הארץ ואין לכם ביטוח נסיעות לחו"ל.


רגע, אז מה, בעצם, מקנה לכם ביטוח נסיעות לחו"ל?
ברשותו של כל אזרח ישראלי, מעצם אזרחותו הישראלית, זכאות להיות מבוטח בביטוח הבריאות הממלכתי, דרך אחת מקופות החולים. 

הזכויות המוענקות באמצעות ביטוח בריאות זה הן מוגבלות למדי, ולכן, רבים מאיתנו רוכשים את ביטוח הבריאות המשלים או המורחב, שמגדיל את היקף זכאותם לטיפולים רפואיים שונים. 

הדבר אותו חשוב לזכור הוא, כי שני רובדי הביטוח הרפואי הללו אינם תקפים, ברגע שאתם עולים על מטוס ויוצאים את גבולות מדינת ישראל. ברגע שאתם, כישראלים מגיעים למדינת היעד, אתם עלולים להידרש לשלם כסף רב עבור שירותים רפואיים, או לא לקבל טיפולים ההכרחיים לכם, פשוט מכיוון שאינכם זכאים להם באותה המדינה. ביטוח נסיעות לחו"ל, בראש ובראשונה, נכנס אל תוך החלל הריק הזה, ומספק לכם את השקט הנפשי מהאספקט הרפואי.
 
התאמת ביטוח נסיעות לחו"ל לנוסע ולמטרת נסיעתו
למרות הרושם שעלול להתקבל, ביטוחי נסיעות אינם מקשה אחת, יש בהם מתאימים לכם יותר, וכאלה המתאימים פחות. יש כאלה שהם מקיפים יותר (למשל PASSPORTCARD) וכאלה שהם מצומצמים מהם. לכן, הקפידו להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים בתחום הביטוח, כדוגמת האנשים של בראשית ביטוח ופיננסים, כדי שיתאימו לכם את ביטוח הנסיעות שמתאים בדיוק לכם ולנסיעה שלכם!

השירותים שלנו

ביטוח נסיעות לחו"ל

הסברים פנסיונים
ביטוחי עסקים
ביטוחי חיים
נכנסים פיננסים
ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח רכב
 


לקבלת פרטים
חייגו 074-767-94-17 
או מלאו את הטופס
ואחד מנציגנו יחזור אליכם

לקבלת פרטים חייגו 074-767-94-17 
או מלאו את הטופס ואחד מנציגנו יחזור אליכם

 

 

 
 

 074-767-94-17

phone3, phone, contact, telephone, support, call

09-966-85-50

print, print, printer

info@b-ins.co.il

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

התע"ש 20 כפר סבא – בית הפעמון

location, location, map, marker, pin