phone3, phone, contact, telephone, support, call

074-767-94-17

 ביטוח רכבי יוקרה

מאמרים:

אכן, ביטוחי רכב הם חובה במדינת ישראל וחשוב במידה ורכבך בעל ערך לבטחו בביטוח מקיף. עם זאת, ישנם רכבים המצריכים התייחסות ביטוחית מיוחדת המבטיחה כי יהיה לך כיסוי מלא ובטוח. רכבים מסוג זה הם נכס יקר ערך של ממש ולכן רכב יוקרה ידרוש ביטוח יוקרתי. במידה ורכשת רכב יוקרה בייבוא אישי – כמו למשל פורשה, פרארי, יגואר, רולס רויס או מזראטי - יידרש עבורך ביטוח רכבי יוקרה המורכב יותר שכן רכישתו, אחזקתו והכיסוי הביטוחי מפני תאונות של רכב שכזה מהווה לרוב סיכונים גבוהים בהרבה ובסכומים גבוהים מאוד. אצלנו בבראשית סוכנות לביטוח, כאשר משרת אותך סוכן ביטוח רכבי יוקרה הוא תחום המומחיות שלו ולכן יספק עבורך ביטוח רכבי יוקרה מקיף שיבטיח שהרכב שלך מכוסה מכל סיכון.

סוכן ביטוח רכבי יוקרה

ביטוח רכבי יוקרה דורש פוליסה יקרה ומורכבת מסיבות רבות. בבואך לרכוש פוליסה חשוב שיהיה לסוכן ביטוח רכבי יוקרה ברזומה שלו ושיידע מה נדרש על מנת לספק להם כיסוי מלא. אין רוכש כאן מסוכן ביטוח רכב מקיף סטנדרטי וישנן סיבות רבות למורכבות ביטוח כזה:
  • חלפי רכבי יוקרה אינם זמינים ופעמים רבות תידרש הזמנת חלפים ממפעלים בחו"ל.
  • הובלת הרכב בייבוא אישי מחו"ל טומנת בחובה סיכונים רבים.
  • האחזקה השוטפת שדורש רכב יוקרה גבוהה בהרבה מאשר ברכבים סטנדרטיים.
  • רכבי יוקרה מועדים הרבה יותר לגניבות ולוונדליזם ומדובר על סטטיסטיקה של מעל 75% מרכבי היוקרה המבוטחים בישראל. לכן, הכיסוי עשוי להיות גבוה למדי.

סוכן ביטוח רכב מקיף

על מנת להבטיח כי יש לך ביטוח רכבי יוקרה שמכסה אותך היטב, לא ניתן להסתפק בביטוח סטנדרטי. בדיוק כמו שלא נבקש מסוכן ביטוח חובה בלבד עבור רכב חדש ויקר, כך לא נבקש מסוכן ביטוח רכב מקיף רגיל ושגרתי עבור רכב יוקרה בייבוא אישי הדורש כיסוי מורכב יותר. ביטוח כזה יכלול כיסוי עלויות חלפים, אגרות ומיסויים אחרים, עלויות רישוי ואישורי הובלה ומטען שונים ועוד.

סוכן ביטוח חובה

רכב יוקרה הוא נכס יקר ערך שעשוי לשרת אותך שנים רבות ומהווה גאווה רבה. לכן, בפנייתך לסוכן ביטוח חובה עליך לברר היטב שיש לו ניסיון בתחום ביטוח רכבי יוקרה על מנת לקבל את השירות המדויק לצרכיך. בראשית סוכנות לביטוח מזמינה אותך ליהנות מהשירות המתקדם והמדויק ביותר לצרכיך עם סוכני ביטוח מעולים ומנוסים הנושאים מעל 20 שנות ניסיון ומתמחים בתחום ביטוחי הרכב בכלל וביטוח רכבי יוקרה בפרט. לקבלת פרטים נוספים אנו מזמינים אותך לפנות אלינו בהקדם.
 
 


לקבלת פרטים
חייגו 074-767-94-17 
או מלאו את הטופס
ואחד מנציגנו יחזור אליכם

לקבלת פרטים חייגו 074-767-94-17 
או מלאו את הטופס ואחד מנציגנו יחזור אליכם

 

 

 
 

 074-767-94-17

phone3, phone, contact, telephone, support, call

09-966-85-50

print, print, printer

info@b-ins.co.il

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

התע"ש 20 כפר סבא – בית הפעמון

location, location, map, marker, pin