phone3, phone, contact, telephone, support, call

074-767-94-17

ביטוח מקיף לנהג חדש

מאמרים:

רכישת ביטוח מקיף לנהג חדש עלולה להכאיב מאוד לכיס וללב. משפחה בישראל אשר מצטרף אליה נהג חדש, צפויה להוציא מכיסה עד עשרת אלפים שקלים נוספים בכל שנה לכיסוי הביטוחי של הרכב. מדובר בסכומי עתק שעשויים להשפיע משמעותית על כלכלת המשפחה. על מנת לנהל הוצאה זו בצורה מושכלת, חשוב לרכוש מסוכן ביטוח מקיף לנהג חדש שיהיה מותאם ליכולת הכלכלית ועדיין יספק את הכיסוי הנצרך. סוכנות ביטוח בראשית עומדת לשירותך ותשמח להתאים לצרכיך הייחודיים באמצעות סוכן ביטוח נהג חדש במחיר שיפתיע אותך ועם שירות איכותי. איתנו, ביטוח מקיף לנהג חדש לא חייב להיות קנס מכאיב.

סוכן ביטוח מקיף לנהג חדש

על מנת להבטיח שלא נצטרך לקחת משכנתא על ביטוח מקיף לנהג חדש, ישנן שאלות שכאשר נרכוש דרך סוכן ביטוח מקיף לנהג חדש, חשוב שנוודא שישאל אותנו:
  • האם היו תביעות על הרכב בשלוש השנים האחרות? נהגים זהירים משלמים פחות והיעדר תביעות יזכה אתכם בהנחות משמעותיות.
  • הגבלת הביטוח רק לדיירי הבית תוזיל אותו משמעותית גם היא.
  • ניתן להגביל ביטוח מקיף לנהג חדש אך ורק לימים בהם ישתמש ברכב, דבר שיוזיל גם הוא במידה רבה את המחיר של הביטוח.

סוכן ביטוח נהג חדש

בכל רכישה של ביטוח מקיף לנהג חדש, חשוב לקחת בחשבון את כל המשתנים המשפיעים על המחיר ולהתאימם כך שנוכל להתאים לתקציב את הביטוח מבלי שייפול מאיכותו. בפנייתך לסוכן ביטוח נהג חדש לא חייב להפוך לנטל. חשוב לעשות סקר שוק טוב. על פי מחקרים, כ-35% מרוכשי ביטוח הרכב עושים סקר שוק מקיף לפני רכישתם. ברכישה אצלנו דרך סוכן ביטוח נהג חדש מחיר איננו פקטור שיש לחשוש ממנו עוד. אנו סמוכים ובטוחים שאצלנו ניתן למצוא את המחירים המשתלמים ביותר בשוק ולא פחות חשוב מכך, שירות צמוד ומעולה שמבטיח שברגע האמת נעמוד לצדך. אנו מזמינים אותך ליהנות אצלנו מביטוח מקיף לנהג חדש המותאם לצרכיך ובשירות אמין ונאמן.

סוכן ביטוח נהג חדש מחיר

מאז שנת 2011 ליוותה סוכנות הביטוח בראשית אלפי מבוטחים אשר מסרו את רכביהם לידינו ולא התחרטו על כך לרגע. סוכני הביטוח שלנו הינם בעלי ניסיון של 20 שנה ומעלה ואמונים על הכיסוי הביטוחי הטוב ביותר עבורך ובהתאמה אישית לצרכיך ותקציבך. אנו מזמינים אותך להיווכח בעצמך כי בסוכנות בראשית בתהליך בו נרכוש דרך סוכן ביטוח נהג חדש מחיר איננו דבר מאיים עוד. לפרטים נוספים ולהצעות מחיר אטרקטיביות, ניתן לפנות עכשיו.
 
 


לקבלת פרטים
חייגו 074-767-94-17 
או מלאו את הטופס
ואחד מנציגנו יחזור אליכם

לקבלת פרטים חייגו 074-767-94-17 
או מלאו את הטופס ואחד מנציגנו יחזור אליכם

 

 

 
 

 074-767-94-17

phone3, phone, contact, telephone, support, call

09-966-85-50

print, print, printer

info@b-ins.co.il

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

התע"ש 20 כפר סבא – בית הפעמון

location, location, map, marker, pin