phone3, phone, contact, telephone, support, call

074-767-94-17

סוכן ביטוח מקיף לאוטו

מאמרים:

אם בבעלותך רכב חדש ובעל ערך, הבחירה המושכלת ביותר תהיה לנהל את סיכוניך באופן חכם ולרכוש מסוכן ביטוח מקיף לאוטו. על אף עלויותיו הגבוהות יחסית של ביטוח מקיף, הוא עשוי לחסוך מאיתנו הוצאות מצערות הרבה יותר. אחרי הכל, סכום תביעות הביטוח כתוצאה מתאונות רכב עומד על כ-8 מיליארד ₪ בשנה ואחד מכל כ-3 רכבים יהיה מעורב בתאונה. אנו מאחלים שסטטיסטיקה מטרידה זו תפסח עליך, אך על מנת להתנהל בתבונה, חשוב שנקדים תקופה למכה ונרכוש מסוכן ביטוח מקיף לאוטו.
עם בראשית סוכנות לביטוח, מובטח לך שעבור הסוכן ביטוח לאוטו יהיה תחום מומחיותו והביטוח המקיף יותאם היטב לצרכיך.

סוכן ביטוח לאוטו

על מנת לדעת האם משתלם לך לעשות דרך סוכן ביטוח מקיף לאוטו, השאלה הראשונה שצריכה להישאל היא מה ערך הרכב. כאשר זה מגיע לסוכנות הביטוח אוטו נמדד בשווי המחירון שלו. אם ברשותך רכב זול וישן, רוב הסיכויים שלא נמליץ לך לרכוש דרך סוכן ביטוח לאוטו שיהיה מקיף ושרוב הסיכויים שכל תאונה בו תהיה טוטאל לוס. במקרה כזה, ביטוח צד ג' עשוי להספיק. במידה והרכב הישן יקר לך, ניתן לבטחו בביטוח מקיף מותאם אישית ולוותר על אלמנטים מסוימים בפוליסה שלא בטוח שחשובים לך כמו ביטוח לריפודים, לשמשות, למערכות השמע ואולי גם לא לבטחו נגד גניבה כלל, אלא אך ורק נגד תאונות. גם הגבלת הביטוח לנוסע אחד בלבד עשויה לסייע משמעותית בכך.

סוכן ביטוח אוטו

עבור סוכן ביטוח אוטו נמדד בערך השוק שלו ולא בערכו הסנטימנטלי. לכן, עד כמה שרכב עשוי להיות יקר ללבך, לא כל חברת ביטוח תסכים לכסותו בביטוח מקיף מכיוון שהדבר עשוי להיות מאוד לא משתלם. בבואך לרכוש מסוכן ביטוח מקיף לאוטו, חשוב לבחון האם ישתלם כלל לכסותו בביטוח מקיף. אם למשל נרכוש מסוכן ביטוח מקיף לאוטו ששנת הייצור שלו היא, למשל, 2014, כנראה שביטוח מקיף יתאים לו, אך אם הרכב יוצר בשנת 1998, לסוכן ביטוח אוטו כזה עשוי להיות לא משתלם לביטוח מקיף.

ביטוח אוטו

בראשית סוכנות לביטוח עוסקת שנים רבות בביטוח רכב ותשמח להתאים עבורך חבילת ביטוח המותאמת לצרכיך. גם אם ברשותך רכב ישן היקר ללבך, נעשה את מרב המאמצים על מנת לתת לך את הכיסוי הטוב ביותר שניתן על מנת שבכל הקשור לביטוח אוטו ישן יהיה מוגן גם הוא. על מנת לרכוש דרך סוכן ביטוח מקיף לאוטו תוך מתן השירות האיכותי ביותר שניתן לקבל, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו.

 
 


לקבלת פרטים
חייגו 074-767-94-17 
או מלאו את הטופס
ואחד מנציגנו יחזור אליכם

לקבלת פרטים חייגו 074-767-94-17 
או מלאו את הטופס ואחד מנציגנו יחזור אליכם

 

 

 
 

 074-767-94-17

phone3, phone, contact, telephone, support, call

09-966-85-50

print, print, printer

info@b-ins.co.il

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

התע"ש 20 כפר סבא – בית הפעמון

location, location, map, marker, pin